Administrativní pracovník, referent, Ekonom, Fakturant, Účetní
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zpracování prvotních dokladů (Faktury přijaté, pokladní doklady, bankovní výpisy, cestovní náhrady) a s tím spojené kontroly saldokonta závazků a pohledávek
• Administrace pohledávek (kontrola splatnosti, reporting pohledávek po splatnosti)
• Zpracování podkladů pro účetní závěrku ve spolupráci s hlavní účetní
• Spolupráce s auditory a daňovými poradci
• Administrativní činnosti (zakládání dokladů, emailová komunikace v souvislosti s pohledávkami…)
Jiné výhody
• Práce pro silnou stabilní nadnárodní společnost
• Samostatnou a odpovědnou pracovní pozici
• Práci na plný pracovní úvazek (max. zkrácený na 0,8)
• Účast na firemním vzdělávání
• Benefity (mobil, PC, stravenky, MultiSport, 5 týdnů dovolené)
• Místo výkonu práce: Praha 6