Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu: ihned
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledá se ASISTENT/KA do renomované společnosti v centru Prahy!
Pokud nehledáte jen práci, ale chcete mít kolem sebe i skvělý tým lidí, očekáváte moderní pracovní prostředí, stabilitu a zajímavou kariéru, jste pro nás ten správný člověk na správném místě!
S ČÍM SE POTKÁŠ?
• Administrativní podpora
• Formatování dokumentů,
• Vyřizování korespondence (psaní dopisů, emailů)
• Vedení kalendářů nadřízených
• Organizace služebních cest, rezervace letenek, zajištění ubytování
• Příprava podkladů k fakturaci a jednání
• Komunikace s klienty, dodavateli a kolegy z jiných oddělení
Jiné výhody
• Příjemné prostředí renomované společnosti v centru Prahy
• min. 5 týdnů dovolené, týmové aktivity organizované firmou, zaměstnanecké benefity,
• Práci ve skvělém kolektivu profesionálů
• Výborné finanční ohodnocení
• Nástup ihned