Specialista technické podpory/IT
Místo práce: Brno-město
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
K Vaší práci bude patřit:
- zodpovědnost za technickou podporu zákazníků v dohledovém centru, prvotní kontakt se zákazníky a řešení jejich požadavků
- monitoring požadavků a problémů týkající se síťových aplikací nebo serverových systémů
- řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn
- trouble-shooting incidentů a technická odborná komunikace s partnery produktů k zajištění SLA
- systémová administrace, proaktivní dohled pomocí monitorovacích nástrojů
- analýza systémů a vyhodnocení všech alertů od zákazníků i z oblasti networkingu
- komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů
- komunikace s třetími stranami (partneři, dodavatelé) v případě řešení HW/SW/network problémů
- tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
- práce na denní a noční 12h směny v provozu 24/7
Jiné výhody
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek (36,5 hodin týdně)
- práce v mezinárodní společnosti, možnost kariérního růstu
- celá řada firemních výhod (možnost bezúročné půjčky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, stravenky, příspěvky na sportovní aktivity, sick-days, dorovnání mzdy v případě nemoci, týden dovolené navíc, firemní vzdělávání, jazykové kurzy, kolektivní aktivity a další)