Místo práce:
Mzda: 35 000–45 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste zkušený profík v oboru účetnictví – Mr. nebo Mrs. ÚČETNÍ?
Poohlížíte se po novém týmu, kterému to spočítáte?
A k tomu všemu se alespoň trochu domluvíte anglicky nebo německy?
ANO, ANO a ANO? Proč o Vás ještě nevíme? Třeba právě Vás hledáme, zkušeného mistra oboru – profíka, který má v malíku má dáti a dal.
Pro nadnárodní výrobně – obchodní společnosti, zabývající se výrobou a prodejem stínící techniky nyní hledáme
SAMOSTATNOU ÚČETNÍ NEBO SAMOSTATNÉHO ÚČETNÍHO
Co bude Vaším dennodenním úkolem?
- komplexní účetní agenda výrobně obchodní firmy, včetně ročních uzávěrek
- zadávání a účtování bankovních operací, výpisů
- výpočet a účtování kurzových rozdílů zajišťování instrumentů
- kontrola skladových operací, měsíční závěrka skladů
- kontrola saldokont na hlavní knihu
- měsíční závěrky
- kontrola a zaúčtování služebních cest, hotovostní vyúčtování
- měsíční daňové přiznání DPH, Kontrolní hlášení, silniční daň, daň z nemovitosti
- spolupráce na ročních uzávěrkách a auditu
- spolupráce na ročním přiznání k dani z příjmu PO
Bez čeho se neobejdete?
- bez SŠ nebo VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
- bez krátké nebo delší praxe jako samostatná účetní
- bez znalosti samostatného účtování, praxe ve vedení podvojného účetnictví, včetně uzávěrek
- bez znalosti účetních a daňových předpisů a souvisejících změn
- bez alespoň základní znalosti angličtiny nebo němčiny, bude stačit napsat a porozumět mailu – pan Google pomůže ☺
- a hlavně bez zájmu o účtařinu, pečlivosti a spolehlivosti
Co Vám na oplátku nabídneme my?
- samostatnou, zodpovědnou práci na HPP od začátku na dobu neurčitou ve fajn firmě, kde je přátelská atmosféra a na každém článku záleží
- velmi zajímavé finanční odhodnocení dle zkušeností – od 35.000 Kč do 45.000 Kč na nástup a po zapracování i více
- také nějaké firemní benefity – jako stravenky, příspěvek na životko, flexi pracovní dobu a společné firemní akce
- nástup – čím dříve tím lépe – ale na top profíka si rádi počkáme
- kancelářskou židli v pobočce na Praze 4 v dobré dopravní dostupnosti
Čeká Vás spousta náročné práce, termíny, které je nutné dodržovat, ale to k účetnictví patří. Takže někdy je volněji a někdy je prostě potřeba dodržet termín.