Klientský pracovník, Osobní bankéř, Telefonní operátor
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek, práce na dohodu
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pozice v kostce:
1) kvalitní zaškolení v průběhu prvních 6ti týdnů:
*prezenční školení
*praktický trénink
*postupná adaptace na samostatnou práci se zkušeným kolegou "v zádech"
2) Zajištění většiny kontaktů s klienty (jsme moderní banka založená na technologiích, které usnadňují a urychlují finanční operace běžným lidem - naši klienti jsou zvyklí volat spíše, něž chodit na kamenné pobočky):
*po telefonu
*přes email,
*na sociálních sítích
*poradenství, servis a pomoc s konkrétními kroky při využívání našich produktů (online)
3)Seniorita (dle rychlosti adaptace už po půl roce spolupráce):
*pomoc s adaptací nováčků
*navýšení základní mzdy
*účast na projektech kontaktního centra nebo dalších odděleních banky
Jiné výhody
Proč mBank:
*jsme inovativní moderní společnost s výborným potenciálem do budoucnosti
*dostaneš u nás jistotu pracovní smlouvy i se všemi zajímavými benefity banky (25 dní dovolené a jeden narozeninový navíc, sick days, Multisport kartu, stravenky, relax zóna, flexibilní pracovní doba, zvýhodněné bankovní produky včetně úvěrů a hypoték)
*v mBank jsme parta - nejen kolegové z práce - i přes korporátní prostředí si stále udržujeme "rodinnou" atmosféru, navzájem se známe
*úspěšně zavádíme program zdravého životního stylu našich zaměstnanců - zapojit se může každý, stačí chtít
*jsme flexibilní - umíme vybalancovat pracovní i osobní život
*podporujeme interní mobilitu - profesní/kariérní růst
*obohacujeme se jazykově i kulturně - mezinárodní prostředí