Osobnostní předpoklady a dovednosti
Informace o klientovi / pozici
Aktuálně dáváme šanci všem zájemcům o novou pracovní příležitost, kteří chtějí nabít nové zkušeností a dojmy z nové výzvy, získat zkušeností v rámci komunikace, počítačových dovedností a nastartovat tak svůj kariérní růst.
Pracovní náplň
Hledáme kandidáty / i absolventy, kteří:
- mají chuť do práce, neboji se komunikovat a nebojí se zodpovědností
- umí pracovat, alespoň uživatelský s PC
- jsou to třeba i absolventi, kteří ještě žádnou zkušenost nemají, ale rozhodně se jí nebrání
Profil ideálního kandidáta
Co budete dělat:
- odbavovat příchozí hovory zákazníku a starat se o klienty / call centrum je zaměřené na služby pro mobilního operátora
- zpracování administrativní agendy v PC
- směny jsou plánované dva týdny předem, takže přesně víte, kdy a jak půjdete do práce
Nabídka
Za Vaší oddanost, píli a chuť pracovat Vám nabízíme:
- základní mzdu cca 14400,-Kč btto + osobní ohodnocení 20% + provize
- náborový příspěvek ve výší 6000,-Kč btto
- stravenky v hodnotě 70,-Kč/den
- 25 dní dovolené na rok
- zaměstnanecký tarif
- kurzy angličtiny zdarma
- celkově zaškolení nováčků, následný support, či možný kariérní postup
Doplňující informace
Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Kontaktní osoba: Julie Ivanisova
Email: julie.ivanisova@randstad.cz
Tel.: 777 494 685
Jak se přihlásit
Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši odpověď, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.