Business conduct coordinator - Czech & Slovak speaker [1-year contract]

Nabídka pracovní pozice od 25. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Account Manager, Key Account Manager, Sales Manager

Místo práce: Praha

Druh pracovního poměru: full-time

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Your daily responsibilities:

 Solving customers’ issues and complaints in accordance with Rules of Conduct, Business Policies and defined procedures
 Investigating and escalating potential rules violations according to the Dispute Resolution Process including arbitration and mediation with customers
 Regularly proactively monitoring the Internet regarding customers’ activities (e.g. Web pages, auction platforms, social community platforms, etc.)
 Receive, review, amend and approve: Business Support Material, advertising and business stationery, product awareness events in the public domain
 Maintain appropriate records in relation to all tasks. Compile regular and special reports according to the procedures
 Provide relevant information customers by using the various communications channels and educate customers on application of Business Policies
 Proof-reading of Business Conduct materials for Czech and Slovak market

Jiné výhody

We offer:
 A challenging and varied job
 Possibility of personal and professional development
 Salary package in accordance to qualifications
 Pension scheme
 Nice and informal working environment such as open and honest communication, good cooperation and friendly colleagues

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: Follow-up/Higher Professional Education
Zaměření, obor: business
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: University education (Master's degree), University education (Bachelor's degree)

Znalosti

  • Language skills
    • English - Intermediate (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Profile we look for:
 Relevant experience within sale’s oriented and commercially focused organization
 Fluency in Czech and Slovak
 Good communication skills in English
 Ability to work within tight deadlines and high level of attention to details
 Highly developed communication and interpersonal skills
 Highest degree of ethics and integrity
 Excellent time management and prioritization skills
 Flexibility and capacity to handle the main stakeholders
 Experience with MS Office, Internet, Social Media

Další nabídky práce

Práce v oboru: Obchod, prodej, Management

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services