Administrativní pracovník, referent, Finanční poradce, Klientský pracovník, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost ePojisteni.cz je jednou z nejúspěšnějších a největších českých internetových firem NetBrokers Holding, a.s. Provozujeme největší srovnávače pojištění v České a Slovenské republice, jsme dominantním hráčem v telekomunikacích, mobilním marketingu a finančních produktech.
Naši klienti si spočítají pojištění na webových stránkách a my jim následně poradíme, kterou z nabídek využít a jak ušetřit. Neprovozujeme call centrum běžného prodejního typu – naši prodejci nevolají na studené kontakty, neprodávají finanční deriváty nebo sady hrnců. Klienty kontaktují na základě jejich projeveného zájmu či žádosti o telefonický kontakt.
Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma, že zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Kromě moderního a krásného pracovního prostředí, které zahrnuje i relax zónu s fotbálkem, ping pongem a boxovacím pytlem, máme i další benefity, kterými zajišťujeme špičkový servis pro zaměstnance – vzdělávání, kvalitní materiály a tréninkovou podporu. Navíc naši zaměstnanci kromě výplaty za svoje výsledky vyhrávají dovolené, skútry a další kulturní či jiné zážitky – pořádáme teambuildingy, chodíme společně zdarma do divadla, na večeře atd. Naše/Vaše asistentka Vám každý den donese i kávu až na stůl – pokud si tak přejete.
Neváhejte zaslat životopis, zeptat se na další informace. Těšíme se na Vás!
NÁPLŇ PRÁCE:
*Telefonická komunikace s klienty, kteří již sami projevili zájem o naše produkty (nejedná se o volání na studené kontakty. Voláme jen klientům, kteří si na našich internetových stránkách udělali cenovou kalkulaci na pojištění domácnosti/nemovitosti nebo si zažádali o kontakt prostřednictvím tel. linky nebo prodejce autopojištění)
*Analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací
*Doporučení vhodných produktů, cenová kalkulace, uzavírání smluv
*Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
POŽADUJEME:
*Výhodou je praxe jako operátor call centra nebo pojišťovací/finanční poradce, PODMÍNKOU je však pouze chuť se učit a mít nadšení do práce
*Uživatelská znalost práce na PC
*Skvělé komunikační dovednosti
*Znalost ČJ – mluvená i psaná forma
*Flexibilita a odolnost vůči stresu
Jiné výhody
*Práci na hlavní pracovní poměr
*Pracovní směny Po-Pá (jen směny ranní)
*Fixní hrubá mzda + variabilní složka mzdy
*Možnost kariérního růstu (upřednostňujeme interní výběrová řízení, dáváme tak šanci ambiciózním zaměstnancům, kteří chtějí pracovat na své kariéře)
*Velmi atraktivní moderní prostředí ve zcela nových prostorech v centru Prahy s výbornou dopravní dostupnosti (v okolí 500 metrů se nachází široké spektrum služeb – květinářství, pošta, lékárna, klinika, supermarkety atd. Je zde k dispozici více jak 30 restaurací, kaváren i hospůdek. Dostupnost – tramvajová zastávka Křižíková/Urxová, stanice metra B, přívoz Pražské integrované dopravy, cyklostezka atd. Více informací o lokalitě naleznete zde -http://www.rivergarden.cz/#lokality)
*Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
*Vzdělávání a další rozvoj odborných dovedností a znalostí, hrazená výuka AJ atd.
*Firemní akce, benefity, snídaně pro zaměstnance na denní bázi a klasické občerstvení na pracovišti (čerstvě pražená káva, čaje atd.), čajovna, relax zóna (pingpongový stůl, fotbálek, boxovací pytel atd.), plně hrazené neomezené volání, bezplatné masáže na pracovišti aj.
*Samostatnou a odpovědnou práci
*Příležitost pracovat pro největší srovnávač pojištění v České republice
*Nástupní termín: IDEÁLNĚ IHNED, případně dohodou