Business Support Specialist with ITALIAN

Nabídka pracovní pozice od 26. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Hlavní město Praha, Praha-východ, Praha-západ

Mzda: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Ref. č.: 20-28-261728. You might be wondering if there is job where you could speak ITALIAN and ENGLISH. Also, you are a graduate or you only have a short previous experience, right? Keep reading and find our more! Full training is covered, so being a graduate is not a big deal! Experienced professionals can build up their knowledge and learn a lot as well. You will enjoy dynamic and multinational environment and melt into a team of professionals in the beautiful city center of Prague. These could be your job responsibilities, if you send us your CV today: Taking care of an assigned portfolio of customers Assist customers with how-to’s Handling customer service inquiries and issues via telephone or email Establish and maintain effective working relationships with co-workers, supervisors and customers Perform day-to-day administrative tasks on request such as maintain records and process paperwork Advising customers regarding order entry, purchase orders, logistics, delivery, as well as collect customer feedback Supporting the customer during the entire order to cash process Maintaining and managing relationships with them Solving possible issues and giving an advice if needed

Jiné výhody

Meal vouchers Flexi pass Language courses Covering first 2 days of sickness with 100% of salary Life insurance program and Pension savings plan Location in the city centre International team and environment Career opportunities in the one of the most successful companies in the world

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Fluent ENGLISH and ITALIAN are a must Being professional and having positive attitude is desired Good COMMUNICATION skills are essential ! PREVIOUS customer service work EXPERIENCE or in a coordination is a PLUS, but NOT a MUST Ability to work under pressure Being independent and responsible person Ability to work effectively either alone or as part of a team Pc skills Excellent organizational ability, including planning well and managing responsibilities effectively Previous experience is not required.

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services