Customer service representative - call center - Czech language - Portugal, Lisbon

Nabídka pracovní pozice od 26. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Call Operator, Customer Support Specialist

Místo práce:

Druh pracovního poměru: full-time

Termín nástupu: 27.11.2017

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

As a Customer Service Representative, together with your colleagues, you will provide warm, friendly and personal customer service to customers by e-mail, chat or phone in Czech language.
Placing orders from customers on the online shopping website.
Assistance with concerns regarding payment transactions and shipping.
Support the customers before, during and after purchase.
Look proactively and with the help of the team, to improve the customer experience at each interaction.

Jiné výhody

Legal work based on Portugal employment contract for a long period of time,
Work in an international environment for global companies - Facebook, Microsoft, Philips, Netflix, Ebay, Zalando, Wish, etc.
A fantastic working atmosphere and a beautiful Lisbon behind the window.
Remuneration 1070 € gross per month our 1010€ gross with our accommodation,
40 hours per week on a rotational shift pattern from Monday to Sunday, 07:00h to 22:00h.
22 days of holiday per year.
Fixed-term, renewable employment contract.
Initial contract with a duration of 12 months.
Permanent employment contract after 3 years.
Private health insurance after 6 months of contract signature (additionally to the standard insurance).
Airport pick-up and administrative assistance with your registration in Portugal.
Reimbursement of your initial flight expenses.
Yearly complementary two-way flight ticket back to your home country.
Accommodation in one of our company’s shared apartments.
Free transport.
Intensive training - compensation 185€.
Cheap costs of living.
Free membership in surfing, football, volleyball team and other sport activities.
Free Portuguese lessons, cooking lessons and much more. :)

Training period is two weeks from Monday to Friday and it has aduration of 8 hours per day and include:
-Integration in to the team.
-Training for new computer software programs.
-Comprehensive product training about products and services of theclient.
-Customer management training for telephone, e-mail and chat contact.
-On-the-job training and independ entimplementation of training content.

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: Follow-up/Higher Professional Education
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: University education (Master's degree), University student, University education (Bachelor's degree), Postgraduate (Doctorate)

Požadovaná praxe

  • Pozice je vhodná pro absolventa

Znalosti

  • Language skills
    • Czech - Proficiency (C2)
    • English - Intermediate (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Required fluent knowledge of Czech language - minimum B2.
Required communicative knowledge of English language.
High communication skills.
Experience in call center work will be an asset.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Zákaznická podpora

Lokality:

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services