Místo práce: Hradec Králové (informace o místu práce: Hradec Králové)
Mzda: 25 000–29 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vedení účetnictví (zajištění mzdové agendy 50% podklady pro mzdy, kontrola docházky, výpočty bonůsů, + všeobecné účto (majetek, dohadné položky, časové rozlišení, účtování o zásobách, základní orientace v oblasti daní - DPH)
Zpracování účetních dokladů (faktury, hlavní knihy) –viz.výše
Pokladna
Komunikace s externími subjekty (auditor, Finanční úřad ne)
Tvorba rozpočtů – ve smyslu spolupráce a přípravy podkladů pro vedení pobočky
Kalkulace nákladů + kontrola nákladů
Zpracování cestovních nákladů
Archivace účetních dokladů
Vystavování faktur za služby a materiál – jen příprava podkladů
Zpracování výsledků a analýz – příprava podkladů pro vedení, případné zodpovězení dotazů
Zpracování předepsaných reportů interních i externích
Podepisování účetních dokladů, daňových přiznání se to netýká
Nábor a personální zajištění
Sledování mzdových nákladů
Pracovněprávní vztahy
Zpracování interních dokumentů firmy (směrnice, předpisy)
Komunikace s externími partnery (Úřad práce, Zdravotní pojišťovny a jiné)
Pracovní smlouvy a jejich zpracování
Zpracování mzdových rozpočtů
Společenská odpovědnost – Etický kodex
Zpracování mezd
Jiné výhody
pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 roku (s možností prodloužení na dobu neurčitou)
zajímavou a samostatnou práci ve stabilním, menší společnosti, se silným zázemím mateřské nadnárodní společnosti
výplatu 13. platu a finančího bonusu na základě osobního ohodnocení
služební telefon s nabídkou paušálu 100,-Kč vč. DPH měsíčně pro soukromá volání, data a SMS po celé ČR
1 týden dovolené navíc nad rámec Zákoníku práce, + 3 „Sick days“
příspěvek na závodní stravování
systém zaměstnanecké Cafeterie ve spolupráci se Sodexo Pass a.s.