Místo práce: Plzeň (informace o místu práce: Plzeň)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• kancelářské a manipulační práce administrativního charakteru dle pokynu vedoucího ST
• nákup kancelářského a krátkodobého majetku,
• agendu podatelny a datové schránky – zpracování písemností, došlé pošty, vedení evidence a ukládání, vyhledávání a vytřiďování běžných písemných materiálů,
• archivace korespondence ve stanovených termínech a zodpovídá za spisovou, skartační a archivační agendu v rámci svých povinností,
• dále zajišťuje přijatou elektronickou poštu a její oběh na ST, pokladní knihu, evidenci přísně zúčtovatelných tiskopisů, docházku, evidenci dovolených, knihu faktur, evidenci stejnokrojových součástí, agendu zpoplatnění odběru povrchových vod, agendu IMS v rámci redakčního systému u ST, internetové stránky,
• dále zpracovává potřebné náležitosti k účetním uzávěrkám,
• zajišťuje evidenci MTZ.
• zpracování provozních faktur
Jiné výhody
• mzda dle kvalifikace kandidáta, podíly na HV podniku
• systém benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, stravenky)
• 5 týdnů dovolené
• pracovní doba 40 hodin týdně
• zkušební doba 3 měsíce
• doba určitá dle ZP, celkem max. 3 roky