HR asistent, HR Business Partner, Mzdový účetní, Pokladník
Místo práce: Praha-východ
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: 01.10.2017
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
HR Specialist v oblasti Payroll bude vykonávat všechny aktivity vztahující odměňování a zpracování mezd. Hlavní náplní pak bude tvorba mzdových procesů a předpisů, dále pak i následné reporty s tím spojené, také budete zajišťovat výklad k mzdovým předpisům.
Zájemci by měli mít znalost personální a mzdové agendy včetně příslušné legislativy. Preferované je minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ideálně humanitního směru. Potřebná je také znalost anglického jazyka na úrovni porozumění psanému textu.
Jiné výhody
Mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti pozice, příspěvek na dopravu, svozové autobusy, stravování, příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, sick-day, smlouva na dobu neurčitou.