Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra
Místo práce:
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, firmu, zabezpečující souhrn zdravotních informací o pacientovi, který je v elektronické podobě přístupný 24 hodin denně prostřednictvím internetu.
Operátor/ka call centra bude mít na starosti vyřizování požadavků od našich klientů, případně poskytování obecných informací o našem produktu. Hlavní náplň práce spočívá v obsluze interní databáze našich klientů, v komunikaci s klienty a v doprovodné administrativě spojené s pozicí. Klíčovými vlastnostmi je kultivované vyjadřování a lehce pokročilá schopnost s prací na počítači, veškeré zaškolení a instruktáž proběhne v rámci pracovního poměru.
Náplň práce:
• Práce s interní databází
• Komunikace s klienty (pasivní linka – klienti volají vám)
• Vyřizování požadavků od klientů
• Administrativní činnost související se svěřenou agendou
Jiné výhody
Nabízíme:
• práci na HPP
• fix 17 000 – 20 000 Kč hrubého + 3 000 osobní ohodnocení
• zázemí stabilní a seriózní firmy s vynikajícím postavením na trhu
• kompletní zaučení i pro absolventy
• Pracovní doba pondělí-pátek (cca 8.00 – 17.00)
• Nástup ihned
• Místo výkonu práce Praha 9, Českomoravská (v blízkosti metra)
• Reprezentativní kanceláře v administrativní budově