Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás komunikace se zákazníky a vyřizování jejich všemožných požadavků?
Chcete mít celý den frmol, telefonovat, mailovat, kopírovat, zasílat, zařizovat a organizovat?
Jste absolvent s alespoň krátkou praxi nebo naopak zkušený zákaznický matador?
ANO ANO a ANO? Proč o Vás ještě nevíme?
Zahraniční společnost, zabývající se pronájmem pracovních oděvů a prodejem ochranných pracovních pomůcek hledá nového člena týmu
REFERENTA NEBO REFERENTKU ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Co budete celý den dělat?
- komunikovat se zákazníky a vyřizovat jejich požadavky telefonicky nebo mailem
- zapracovávat změny do smluv a dodatků
- vytvářet spoustu administrativní agendy a zpracovávat třeba i reklamace
Co budete potřebovat?
- alešpoň krátkou praxi v administrativě nebo oblasti zákaznického servisu třeba při studiu
- umět pracovat s PC (Word, Excel, Outlook, interní systém zaučíme)
- znalost němčiny je jen plus, ale můžete se začít učit
- dobrou náladu a chuť pracovat
A co za to?
- práci na HPP ve stabilní společnosti
- velmi zajímavé finanční ohodnocení (od 25.000 Kč) + 13. a 14. plat
- spoustu benefitů - stravenky, příspěvěk na životko nebo důchodové, jazykové vzdělávání, relax program
- pracoviště v Praze 9
ROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.