Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Aktuálně hledáme nového kolegu či novou kolegyni na pozici Specialista zákaznického centra v Českých Budějovicích.
Vhodnými kandidáty mohou být i čerství absolventi SŠ/VOŠ/VŠ, které baví komunikace s klienty, jsou trpěliví ve vysvětlování, ochotní při řešení problémů klientů.
Na této pozici budete na PASIVNÍ telefonní lince a Vaším úkolem bude AKTIVNÍ telefonická a elektronická komunikace se stávajícími a potencionálními klienty banky.
Co praxí v této pozici získáte?
*V této pozici budete mít největší a nejhlubší znalosti většiny bankovních produktů, budete bankovním expertem.
*V této pozici se seznámíte s nejmodernější technologií internetového a mobilního bankovnictví, kartových systémů.
*V této pozici rozvinete své komunikační dovednosti.
*Vzhledem ke specifičnosti práce budete mít i zajímavý odměňovací systém, reflektující kvalitu Vaší práce.
Jiné výhody
Co Vám jako zaměstnavatel nabídneme?
*Stabilní zaměstnání a možnost kariérního růstu.
*Zázemí renomované bankovní instituce.
*Odborný i profesní růst, možnost postupu na jinou pracovní pozici v rámci banky.
*Nadstandardní systém zaměstnaneckých výhod - 5 týdnů dovolené, stravenky, zvýhodněné produkty banky, příspěvky na dovolenou, sport, kulturu apod.
*Odměna formou fixní mzdy a čtvrtletních bonusů v případě nadprůměrného výkonu.
*Možnost finančního zvýhodnění v případě pokročilé znalosti AJ.
*Možnost plánovat si směny a řídit tak svůj pracovní a volný čas.