Invoice processor with English and Italian

Nabídka pracovní pozice od 1. 6. 2017 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha 3 (informace o místu práce: Praha)

Mzda: Salary: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do you speak English and Italian? Are you available to work at least 20 hours/ week? Would you like to be part of international company?

We are looking for people for the position Invoice Processor who speak English and Italian and have previous experience from administration.

Your main responsibilities will be:
*processing income invoices in SAP system
*provide control process regarding the invoices
*work in SAP system and solving requests
*reports directly to supervisor
*communication in English and Italian
*administrative support

Location: Prague 3 (metro station Flora)
Start: ASAP
Wroking time: 20 - 40 hours per week
Contract: temporary contract till 11/2017 with possibility of extension

Jiné výhody

Benefits:
*experience from international company
*meal vouchers
*daily using foreign languages

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV in English language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.



For more related job opportunities visit www.grafton.cz/en/jobs/hr-legal-office/


Please read carefully the text below and attach it to your e-mail/letter.
I agree that company Grafton Recruitment, Na Porici 3a, Praha 1, will process my private personal data towards mediation a job (filing, editing, sorting and its providing to a third party whose identity will be communicated to me) in accordance with legislative act number 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" until written form revocation. I confirm being awarded of my rights in connection with access to and protection of information. For exact wording of §12 and §21 please go to http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
*Fluent English language
*Communicative Italian
*Good knowledge of MS Office
*Previous working experience in administration
*Flexible and proactive approach
*Detail oriented
*Good communication skills

*SUITABLE FOR STUDENTS

Inzerující společnost

Grafton Temporary Staffing, IČO: 62583344

Praha, Nové Město, Na poříčí, PSČ 110 00

Kontakt
temps@grafton.cz, + 420 242 456 650

Nabídka pracovní pozice od 1. 6. 2017 není aktivní.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdoj nabídky: Dobrá práce

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Výpočet dovolené a délka odstupného
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: Dobrý den,manžel pracuje ve firmě 24 let a po téměř 6 měsícní neschopnosti neprošel lékařskou kontrolou.Dlouhodobě neschopný vykonávat práci na jeho pozici zaměstnance.Přeřadit na jinou fukci se nepodařilo... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.