Asistentka s angličtinou, 130 Kč/hod.

Nabídka pracovní pozice od 3. 12. 2017 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha 1 (informace o místu práce: Praha)

Mzda: Plat: 130 CZK/m

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte rád/a luxusní dámské doplňky a jste zkušená/ý v administrativě? Chcete dostávat luxusní doplňky jako bonus od Vašeho zaměstnavatele? Pokud ano, zašlete nám svůj životopis na pozici ASISTENTKA s ANGLIČTINOU.

Náplň práce:
- administrativa spojená s chodem prodejny
- podpora vedení prodejny
- sledování stavu zboží ve skladu
- podílení se na onboardingu nových zaměstnanců
- sledování dodržování interních směrnic společnosti
- reporting prodeje

Nástup: ihned
Lokalita: Praha 1
Plat: 130 Kč/hod.
Nutnost docházet alespoň 4 všední dny v týdnu, celkem potom alespoň 20 hodin/týden

Jiné výhody

Benefity:
- luxusní doplňky v hodnotě 25 000 Kč ročně
- práce v centru Prahy
- prostředí luxusní prodejny

Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte prosím kontaktní formulář či nám pošlete svůj životopis v anglickém a českém jazyce na email s uvedením referenčního čísla pozice.

Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím emailem přímo svého konzultanta.



Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?disciplines=lidske-zdroje-pravo-administrativa


Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
- zkušenosti z oblasti prodeje nebo administrativy
- perfektní organizační, analytické a komunikační dovednosti
- znalost MS Office na pokročilé úrovni (MS Excel)
- energická osobnost s tahem na branku
- komunikativní znalost angličtiny

Inzerující společnost

Grafton Temporary Staffing, IČO: 62583344

Praha, Nové Město, Na poříčí, PSČ 110 00

Kontakt
temps@grafton.cz, + 420 242 456 650

Nabídka pracovní pozice od 3. 12. 2017 není aktivní.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdoj nabídky: Dobrá práce

Hledáte práci ve financích?

Nejste spokojení v zaměstnání? Hledáte zajímavou příležitost? Staňte se finančním odborníkem nezávislým na bankách nebo pojišťovnách? Pomůžeme vám.

Poradna - pracovní právo

Poslední dotaz: Důchod
Poradna > Právní poradnaPracovní právo

Otázka: zaměstnavatel neplatil soc. pojištění - Dobrý den, zaměstnavatel neplatil za maminku rok soc. pojištění, nyní je jí vyměřen důchod o 1000kč,-nižší. Zaměstnavatel je mrtvý, firma neexistuje, účetní tvrdí,... více

Pracovní právo

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.