Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zpracování komplexního podvojného účetnictví
• zpracování přijatých a vydaných faktur, bankovní výpisy, platební příkazy
• zpracování ročních účetních závěrek, finančních výkazů, výročních zpráv
• jednání s finančním úřadem a dalšími institucemi v rámci účetnictví
• zpracování DPH aj. daňových přiznání
• administrativní práce
• zpracování ekonomických rozborů
• spolupráce při sestavování odpisových plánů
• kontrola dodržování účetních, daňových, mzdových, personálních, obchodně-právních zákonů a předpisů
• úzká komunikace a spolupráce s finanční ředitelkou společnosti
• příprava dat a zpracování reportů, statistik
• úzká spolupráce s daňovými poradci, auditory
Jiné výhody
• nástupní plat: 22 – 25 tis. Kč
• stravenky, prémie, odměny
• 13. a 14. plat
• příjemné pracovní prostředí a kolektiv
• vzdělávací kurzy, školení
• zázemí stabilní společnosti