HR Professional with GERMAN

Nabídka pracovní pozice od 2. 5. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Hlavní město Praha, Praha-východ, Praha-západ

Mzda: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Ref. č.: 20-28-238818. Are you interested in HR?Are you fluent in English and GERMAN? You have great opportunity to work for an amazing INTERNATIONAL COMPANY - if you would like to kick start your career in HR, this is the right place to be!!! We are seeking candidates who are eager to work in the area of Personal Administration and Mobility. Due to the diversity of responsibilities of the role, the ideal candidate will be a competent and resourceful individual with a passion for HR. Responsibilities: Dealing with wide range of HR related tasks (in the area Personal Administration and Mobility) on daily bases - communication with employees to accommodate their queries via phone or email To be able to interpret company policies and procedures, and advise employees and managers accordingly Gather and analyze data with useful HR metrics - case management, analysis, tracking, and documentation To suggest practical solutions to day to day issues To participate in projects and migrations with focus on area of expertise (Mobility and Personal Administration) Cooperation with other internal HR/Payroll/DM/Finance functions as required

Jiné výhody

25 days of paid holidays Unlimited period contract Flexible working hours Three days of Home Office per month Health and accident insurance Referral bonus Meal vouchers Fruit and refreshment on the workplace Multisport Card Trainings Opportunity for career growth both horizontally and vertically Team buildings and company events Brand new offices close to the city centre

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Fluency in English and German At least Bachelor´s degree in HR Administration, Business Administration, or related field 1+ years HR/Customer service experience, preferably in SSC environment Experience with Mobility processes preferred Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess Have proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you Superb communication and organizational skills Costumers focus and service orientation

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Věk odchodu do důchodu se zvýší. Růst penzí zpomalí, ale stoupne minimální důchod. Manželé...více

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Co je letos jinak? Jaké slevy se dají využít? Do kdy je potřeba odevzdat přehledy OSVČ?...více

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Někteří zaměstnavatelé budou muset mít ve vedení přinejmenším třetinu žen. Směrnice Evropské...více

Partners Financial Services