Recruitment Coordinator for International Company!

Nabídka pracovní pozice od 29. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Hlavní město Praha

Mzda: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Ref. č.: 20-28-238820. Human Resources, International company, Career opportunities, Flexible working hours, Possibility of home office, use of English language, great package of benefits, ... An exciting opportunity has arisen for a Recruitment Coordinator to join a busy and expanding team! You will support Talent Acquisition activities and will be responsible for managing the back office recruiting function. As a Recruitment Coordinator you will be assisting with facilitating the candidate experience throughout the whole recruitment process. Responsibilities: Develop candidate relationships via networking and In-depth Interviews to determine their marketable, skills, experience and motivations Coordinate the interview process for open vacancies - pre-screening and testing of the chosen candidates, arrange meetings with prospective candidates Providing outstanding service to candidates to give them a great experience of the interview and hiring process Organize regular reporting - to/from hiring managers and to/from staffing agencies and other reporting as required Review and maintain job descriptions Advertising and marketing roles through job boards and social media platforms Updating and maintaining a database using MS Office on a day to day basis Attendance of University jobfairs Supporting internal referral program, mobility program, acting as an employee advisor Working closely with candidates, agency consultants, interviewers, and hiring managers

Jiné výhody

25 days of paid holidays Unlimited period contract Flexible working hours Three days of Home Office per month Health and accident insurance Referral bonus Meal vouchers Fruit and refreshment on the workplace Multisport Card Trainings Opportunity for career growth both horizontally and vertically Team buildings and company events Brand new offices close to the city centre

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
The essential skills and experience required for a Recruitment Coordinator are: 1+ Experience of working within recruitment Experience with calendar management and meeting scheduling Excellent command of English language Possess first class written and verbal communication skills Proficiency in MS Outlook, Excel and Word Outstanding focus and attention to detail

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Někteří zaměstnavatelé budou muset mít ve vedení přinejmenším třetinu žen. Směrnice Evropské...více

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Partners Financial Services