Asistent/ka týmu/správa kanceláře (Ref. č.: A2638)

Nabídka pracovní pozice od 5. 5. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Asistent, Office manager

Místo práce: Praha

Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Svou prací přispívá ke správnému a plynulému chodu kanceláře a zdárnému plnění očekávání managementu. Zajišťuje organizační a administrativní podporu celého týmu. Koordinuje a administrativně zajišťuje administrativní a technické požadavky a procesy. Svým proaktivním přístupem a samostatností soustavně optimalizuje procesy s cílem neustále zefektivňovat práci vedení i širšího týmu. Office manager na této pozici zvládá práci s odbornými daty, využívá k plnění úkolů moderní technologie (především IT), vyniká v komunikaci a jedná asertivně. Úzce spolupracuje s vedením mateřské společnosti v UK a přichází do kontaktu s důležitými obchodními partnery a zákazníky, očekává se a tedy vysoká schopnost reprezentace společnosti při osobním, telefonickém a písemném kontaktu.
Významnou součástí pracovní náplně office managera je spolupráce na projektu implementace IFS, která v ČR startuje na počátku května 2017. Očekává se rozsáhlá práce s daty (příprava fyzických i elektronických souborů s migrovanými daty, jejich kontrola…) pečlivá příprava veškerých souvisejících projektových podkladů, komunikace s projekt manažerem v ČR i projektovým týmem v UK, účast na jednáních a konferenčních hovorech atd.
- Office management – nákupy, zásoby, úklid, opravy, návštěvy + péče o zasedačku, zajištění recepce, telefonáty, péče o „info“ e-mail
- Administrativní podpora – kopírování, tisk, kompletace materiálů, propagační materiály, veškerá korespondence, ověřování, překlady, pořizování dokumentů, pochůzky, jednání s úřady, správa datové schránky apod.
- Kompletní tuzemský i zahraniční travel management
- Zajišťování zápisů z porad, jejich rozesílání a archivace
- Vedení příručních pokladen
- Technická a administrativní pomoc při přípravě a realizaci pracovních konferencí
- Tvorba a aktualizace seznamu zákazníků – zajištění aktuální verze na Income.
- Evidence dlužných faktur zákazníků a dohled nad splatností faktur a vymáhání pohledávek
- Zajišťování zákonných školení a prohlídek (BOZP, řidiči, zdravotní prohlídky)
- Správa veškerých pojistných smluv, jednání s pojišťovnami a administrace pojistných událostí
- Spoluúčast při inventarizaci majetku a zásob, evidence majetku
- Reporty, statistiky, analýzy – pravidelné i ad hoc
- Příprava podkladů pro všemožná jednání
- Personální agenda zaměstnanců
- Koordinace a administrativní zajištění právních činností
- Příprava prezentací a marketingových materiálů
- Projekt implementace IFS

Jiné výhody

* Práci pro společnost, která si sama (v UK) vyvíjí a vyrábí vysoce kvalitní a na našem trhu již etablovaná diagnostika
* Odbornou práci a práci která má smysl
* Podporu celého týmu a centrály v UK
* samostatnou a velice zodpovědnou pozici
* příjemné a přátelské prostředí, lidský přístup
* Kolektiv 8 kolegů
* Velmi zajímavé finanční ohodnocení
* Možnost částečně pracovat i na Home Office
* Pravidelné školení a odborná podpora

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: vysokoškolské I. stupně

Znalosti

  • Jazykové znalosti
    • Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem – denní používání
- pokročilá znalost MS Office (World, Excel, Powerpoint, Outlook)
- organizační a komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování
- spolehlivost a samostatnost, ochota plnit odborné i běžné denní úkoly
- proaktivita a stálý optimismus
- ŘP skupiy B – aktivní řidič včetně řízení po Praze

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Věk odchodu do důchodu se zvýší. Růst penzí zpomalí, ale stoupne minimální důchod. Manželé...více

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Co je letos jinak? Jaké slevy se dají využít? Do kdy je potřeba odevzdat přehledy OSVČ?...více

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Někteří zaměstnavatelé budou muset mít ve vedení přinejmenším třetinu žen. Směrnice Evropské...více

Partners Financial Services