Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• příjem a výdej zboží, fyzický a dokladový, vystavení příjemky, umístění zboží ve skladu, výdej zboží, fyzický a dokladový, vystavení faktur a dodacího listu
• objednávky dopravy, externí dopravce
• rozvoz zboží
• rozvoz POS materiálů, výloh, reklamních stojanů
• evidence příjemek
• evidence objednávek
• evidence objednávek dopravní služby, kurýrní evidence dodacích listů
• evidence reklamací popř. jejich vyřízení po dohodě s vedoucím skladu, obchodním zástupcem, Brand Managerem, jednatelem
• inventura stavu zásob
• statistika prodeje a statistika skladu zásob, měsíčně ve spolupráci s vedoucím skladu
• s Brand Managerem a jednatelem
• vedení skladu, udržování ladu a pořádku na pracovišti
Jiné výhody
• zodpovědnou, perspektivní a různorodou práci v dynamicky se rozvíjející firmě v Praze.
• mladý kolektiv a příjemné pracovní prostředí
• možnost profesního růstu
• příspěvek na mobilní telefon a kosmetické benefity
• Základní plat: 25 tis. Kč po zaučení 27 tis. Kč až do 30 tis. Kč + benefity
• týdenní pracovní doba 40 hod /možnost průžné pracovní doby od 8.00 – 18.00, možnost i zkrácené pracovní doby