Místo práce: Praha 4 (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Kreativně tvoříme slevové akce na základě domluvy s klientem, a to především v oblasti cestování a pobytů, každopádně dalším oblastem jako je třeba gastro, kosmetika a wellness se nebráníme.
- S vlastní strategií a s konkrétním návrhem klienty telefonicky oslovíme ohledně navázání spolupráce.
- V případě úspěšné akvizice poradíme klientovi se sestavením slevové akce.
- Komplexně řešíme jednotlivé obchodní případy.
- O klienty pečujeme a tvoříme si své portfolio.
- Monitorujeme konkurenci a porovnáváme slevové nabídky.
Jiné výhody
- Práci na hlavní pracovní poměr.
- Přátelský kolektiv a příjemné, moderní pracovní prostředí ve skvělé lokalitě blízko centra.
- Obchod z pohodlí kanceláře – s klienty komunikujete telefonicky a emailem.
- Fixní plat a velice zajímavý nezastropovaný provizní systém, který oceňuje nejen obchodní výsledky, ale také přístup k práci.
- Velmi dobré nástupní podmínky, které vám dodají potřebnou jistotu a podporu v začátcích.
- Stejně tak i psychickou podporu zejména během prvních měsíců – nebudeme hned na začátku „drtit“ kvůli obchodním výsledkům, víme, že to chce nejen čas, ale také pomoc od našeho interního kouče.
- Možnost kariérního růstu – rozhodně vás nebudeme omezovat.
- Práci ve firmě, která je tak akorát veliká – poskytuje jistotu silného hráče na trhu, ale zároveň pružnost a možnost rychlé domluvy.
- Benefity v podobě Cafeteria systému v hodnotě až 15 000 Kč/rok – pobyty, wellness víkendy, vstupenky na kulturní akce, vouchery na večeře, masáže atd.
- Relax zónu a letní terasu.
- Kávu a pitný režim zdarma.
- Firemní akce a týmové soutěže, které jsou pro obchodníky velkou motivací a zábavou.
- A nástup? Během března nebo dubna 2017.