Receptionist/ Office administrative support

Nabídka pracovní pozice od 28. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na oblast řešení správy
uživatelských účtů a kontroly přístupu uživatelů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Receptionist/ Office administrative support.

Na této pozici budete vykonávat širokou škálu administrativních a obecně podpůrných činností, především ale budete zodpovídat za zabezpečení bezchybného chodu recepce. Práce je na plný úvazek (8h x 5 pracovních dní).

Co můžeme nabídnout?
• perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české IT společnosti,
• podporu osobního a odborného rozvoje,
• pohodový kolektiv,
• širokou škálu velmi zajímavých firemních benefitů,
• mzdové zařazení – dle praxe 22 - 25.000 Kč, po zapracování možné zvýšení,
• místo výkonu práce: Praha.

Odpovědnost:
• Poskytuje telefonické všeobecné informace o společnosti.
• Zodpovídá za bezchybný a nepřetržitý chod recepce od 8,30 do 17,00 h (při nepřítomnosti delší než 10 min. dohodne zástup).
• Ohlašuje a uvádí návštěvy.
• Zajišťuje rezervaci, sleduje organizaci a pořádek zasedacích místností, dále zajišťuje občerstvení pro schůzky a školení dle pokynu odpovědného zaměstnance.
• Dohlíží a řeší pořádek a zásobování kuchyněk, funkčnost a čistotu kávovaru, automatu na pitnou vodu, příp. dalších zařízení v kuchyňce a doplňuje lékárničku dle seznamu.
• Spolupracuje na vedení aktuálního inventarizačního seznamu kancelářského nábytku a je členem inventarizační komise.
• Vykonává další související činnosti.

Základní požadavky:
• SŠ nejlépe ekonomického směru,
• reprezentativní a proklientské vystupování a chování,
• pokročilá znalost práce s PC (text, tabulky, základní databáze),
• praxi na obdobné pozici (možno i v rámci studentské praxe),
• zodpovědnost a organizační schopnosti,
• anglický jazyk na komunikativní úrovni,
• předpokládaný nástup: duben – červen 2017.

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu predvyber@predvyber.cz . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services