Team Leader - IT Service Desk

Nabídka pracovní pozice od 2. 5. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Brno-město

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Our client provides business consulting, technology, engineering and outsourcing services to help clients build tomorrow’s enterprise. Your responsibilities - Managing the performance of the Service Desk team, ensuring that all contractual service levels are met - Responsible for the management, escalation and resolution of all incidents, problems and Service requests reported to the Service Desk which may involve coordinating with other technical teams, and from external partners/suppliers. - Regularly review the effectiveness of the Service Desk and request Fulfilment performance, in line with agreed SLA’s and KPI’s - To take responsibility to produce, implement, maintain and take ownership for all the policies, long term plans and strategies relating to ITIL Service Desk Management - First point of escalation for the IT service Desk - Regularly review the effectiveness of the Service Desk and request Fulfilment performance, in line with agreed SLA’s and KPI’s - Performance management of the service desk agents, coaching and development of the individual team members - Develop and maintain professional credible relationships with key stakeholders (IT and the business), including relevant third parties and strategic suppliers Your profile - 3-5 years of experience in enterprise support environment - Prior experience in managing an IT service desk or other technical teams - Customer handling skills and diplomacy to manage customer escalations, the marketing of the department and take responsibility for customer satisfaction surveys - Excellent organizational skills, demonstrable experience in managing projects to deadline - Demonstrable experience in people management, coaching and development - Excellent Written and verbal communication skills in English We offer - Permanent contract - Performance bonus - Meal vouchers - Language courses - Competitive salary - 5th week of leave - Modern offices in the center of Brno - Training opportunities - Professional training provided by experts for eligible employees - Six Sigma Green Belt, ITIL, Analytical Skills, Innovative Thinking, Leadership Training, MS Office etc.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
https://www.randstad.cz/uchazeci-najit-praci-job/1358-team-leader-it-service-desk

Další nabídky práce

Práce v oboru: IT, Zákaznická podpora

Lokality: Brno-město

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Věk odchodu do důchodu se zvýší. Růst penzí zpomalí, ale stoupne minimální důchod. Manželé...více

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Co je letos jinak? Jaké slevy se dají využít? Do kdy je potřeba odevzdat přehledy OSVČ?...více

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Někteří zaměstnavatelé budou muset mít ve vedení přinejmenším třetinu žen. Směrnice Evropské...více

Partners Financial Services