Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků
Místo práce: Brno-město, Brno-venkov
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- budování a další rozvíjení velmi dobrých vztahů se zákazníky firmy
- osobní jednání s klienty v sídle firmy (telefonické, emailové, osobní)
- support klientských požadavků, registrace zákazníků
- spolupráce se zkušenými kolegy v teamu
- aktivní růst v rámci společnosti - účast na školení, zkouškách, zahraničních stážích
- evidence dokumentů v CRM systému
Jiné výhody
Nabízíme:
- zajímavou a různorodou práci na HPP
- vysoké finanční ohodnocení (FIX + bonusy) po krátkém zapracování
- práci v příjemném a pohodovém pracovním týmu
- pobočku mezinárodní stabilní společnosti s pobočkami v Praze a Brně
- velmi moderní a atraktivní pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- možnost výrazného osobního a profesního rozvoje - pozici s karierním růstem
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem