Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
zpracování a komunikace zákaznických reklamací, návrh nápravných opatření, spolupráce při hodnocení spokojenosti zákazníků, v rámci projektových týmů - zajištění a spolupráce na zpracování požadavků zákazníka, zabezpečení a spolupráce na řízení neshodné výroby (a to jak vyrobené, tak i vrácené zákazníkem), jednání se zákazníky o odchylkách výrobků od dohodnutých specifikací v sériové výrobě, zajištění aktuálnosti odchylek v databázích, vyhodnocování a předávání informací výrobě o interní zmetkovitosti, provádění interních procesních auditů, podílení se na přípravě plánu procesních auditů, spolupráce s kvalitou nákupu/vstupní kontrolou při řešení problémů s nakupovanými díly a materiálem, vyhodnocování dat z rekvalifikací, moderace řešitelského týmu, zpracování pravidelných reportů o interní zmetkovitosti přidělených dílů a projektů
Jiné výhody
pro úspěšného uchazeče ze vzdálenější lokality individuální finanční podporu při dojíždění/při relokaci, smlouvu na dobu neurčitou, balíček zaměstnaneckých benefitů dle kolektivní smlouvy, příležitost pracovat v expandující společnosti v perspektivní oblasti Automotive, dynamickou a různorodou práci v týmu profesionálů ve svém oboru, příležitost k osobnímu a profesnímu růstu, pružnou pracovní dobu