Všeobecní administrativní pracovníci
Místo práce: HOPR GROUP, a.s. - pracoviště, Olomouc, Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 15000 Kč
Nástup od: 6. 1. 2016
Poznámka: Místo výkonu práce: Litovelská č.p. 1340/2c, Olomouc.
Náplň práce: zajištění organizační a administrativní podpory, vedení spisové agendy generálního manažera, vyřizování všech potřebných náležitostí spojených s provozem sekretariátu - plánování kalendáře, vyřizování telefonátů, objednávání apod., zpracování administrativní agendy (prezentace, reporty, pošta apod.), vyřizování korespondence dle zadání, příprava zápisů z porad a příprava prezentací, zajištění podnikatelských a firemních akcí, oslav apod., příprava materiálů k jednání (tabulky, data, analýzy apod.), zajišťování a organizování služebních cest - letenky, ubytování, program vč. vyúčtování, řešení operativních problémů a požadavků generálního manažera.
Požadujeme: VŠ vzdělání, praxe v administrativě, plynulá znalost AJ, výborná znalost MS Office, flexibilita, samostatnost, komunikativnost, aktivní přístup k práci, pečlivost, odpovědnost a samostatnost, dobré organizační schopnosti a předpoklady pro týmovou práci, ŘP skupiny B.
Nabízíme: práci na plný úvazek na pracovní poměr v dynamicky se vyvíjející se společnosti se stabilním zázemím; odpovídající finanční ohodnocení, moderní, profesionální a příjemné pracovní prostředí.
První kontakt POUZE mailem.