Specialisté v oblasti prodeje a nákupu produktů a služeb (kromě informačních a komunikačních technologií)
Místo práce: KOVAZ s.r.o., Pardubice, Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 16000 - 19000 Kč
Nástup od: 11. 1. 2016
Poznámka: Místo výkonu práce: Nádražní 386, Pardubice.
Pracovní doba: od 7:00 - 15:30 hod.
Místo je vhodné i pro absolventy
Pracovní náplň: Vypracování obchodních nabídek, organizační podpora při realizaci nových projektů, vedení evidence k jednotlivým obchodním případům, vystavování faktur, zpracování a organizace smluv, přímá administrativní podpora výroby.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- pokročilou znalost anglického jazyka (min. úroveň C1),
- pokročilá znalost MS Office (Word a Excel)
- předchozí praxe v administrativě min. 1 rok, časovou flexibilitu, pečlivost, systematičnost, samostatnost, organizační schopnosti, komunikativní a reprezentativní vystupování
Nabízíme:
- pracoviště v Pardubicích, zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti, přátelské prostředí
- zajímavá a pestrá práce, kompletní zaškolení a profesní růst
Poznámka: V případě Vašeho zájmu o danou pozici nám zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis.