Office manager

Nabídka pracovní pozice od 28. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha

Mzda: Salary: by agreement

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Car Fleet Management
* Mobile services Management and Administration
* Focal point for Facility related matters
* Administrative tasks management and support including Contract management, Archiving, Invoice verification etc.
* Entities related Environmental issues Management and Administration
* Communication focal point for corporate wide programs
* Implementation of various corporate programs

Jiné výhody

Are you interested in this position? Please fill in the contact form or send us your CV in English language with the ref. number in the subject of your application.

If you have had an interview in Grafton already, please contact your consultant directly via e-mail.



For more related job opportunities visit www.grafton.cz/en/jobs/multi-lingual/


Please read carefully the text below and attach it to your e-mail/letter.
I agree that company Grafton Recruitment, Na Porici 3a, Praha 1, will process my private personal data towards mediation a job (filing, editing, sorting and its providing to a third party whose identity will be communicated to me) in accordance with legislative act number 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" until written form revocation. I confirm being awarded of my rights in connection with access to and protection of information. For exact wording of §12 and §21 please go to http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Native Czech and fluent English (speaking & written)
* Very good command of MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point)
* Awareness about legislation of area of responsibility in countries of responsibility / ability and willingness to find out independently necessary information
* Knowledge of basic accounting principles (invoices approval, settlement of leasing costs etc.)
* Great communication skills
* Ability to work independently and under remote management
* Independent task setting, ability to prioritize
* Ability for multitasking and task coordination
* Deadline oriented, time-minded

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Někteří zaměstnavatelé budou muset mít ve vedení přinejmenším třetinu žen. Směrnice Evropské...více

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Partners Financial Services