Odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví
Místo práce: Sillet Group a.s., Brno, Brno-město, Brno (informace o místu práce: Brno)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Zkrácený
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 8000 Kč
Nástup od: 1. 7. 2013
Poznámka: Společnost Sillet Group a. s. - jeden z předních pojišťovacích makléřů v ČR vypisuje výběrové řízení na pozici "Asistent/ka regionálního centra" pro pobočku společnosti v Brně.
Požadavky:
Min. SŠ vzdělání s maturitou, vysoká úroveň komunikačních a administrativních dovedností, odborná orientace v oblasti pojištění, výborná znalost MS Office, spolehlivost, pečlivost, proaktivní pracovní nastavení, reprezentativní vystupování, praxe ve finanční oblasti výhodou.
Náplň práce:
Administrativní podpora makléřů - smluvních partnerů v regionu, asistentská podpora vedoucího manažera správy pojištění a produktového poradenství pobočky Brna, aktivní komunikace s partnery a centrálou společnosti, vedení administrativní agendy pobočky, admin. správa pojistného kmene v centrálním informačním systému.
Práce je na HPP - zkrácený úvazek 4 hodin / den – v budoucnu rozšíření úvazku.
Nabízíme:
Smysluplnou práci na profesionální úrovni, motivující finanční ohodnocení, pracoviště v centru Brna, perspektivu kariérního růstu a prohlubování znalostí v oboru.
V případě zájmu zašlete svůj životopis s krátkým průvodním dopisem na e-mail: personalistika@sillet.cz - do předmětu uveďte "ASISTENT/KA BRNO"