Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Řízení činností souvisejících s nákupními procesy uvnitř organizace, tj. nákup materiálu a služeb, nastavení a kontrola procesů nákupu.
Řízení tenderingu, hodnocení dodavatelů a vyjednávání rámcových smluv.
Zajištění a tvorba nabídkové ceny projektu.
Vyhledávání nových obchodních partnerů (subdodavatelů).
Spolupráce s útvarem projekce a řízení staveb
Jiné výhody
Mzdové ohodnocení odpovídající důležitosti dané pozice + roční odměna
Dovolená 5 týdnů
Pružná pracovní dobu
Auto (i pro soukromé účely), mobilní telefon, notebook
Příspěvek na penzijní spoření
Příspěvek na pojištění odpovědnosti, stravenkový paušál, zvýhodněné telekomunikační služby, licence MS Office pro domácí použití zdarma, příspěvek k pracovnímu a životnímu jubileu, odměna za doporučení kandidáta, káva na pracovišti zdarma a jiné
Podporu rozvoje a firemního vzdělávání
Příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
Zázemí stabilní a perspektivní společnosti s dlouholetou tradicí a mezinárodní působností
Firemní akce (sportovní den, zájezdy na hory, vánoční večírek, teambuildingy aj.)