asistent/ka
Místo práce: BrightCon s.r.o., Brno-město, Brno (informace o místu práce: Brno)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 30000 - 36000 Kč
Nástup od: 1. 10. 2025
Poznámka: První kontakt e-mailem.Jsme společnost zabývající se projekcí, výrobou a montáží hliníkových oken, dveří, světlíků, bezrámových konstrukcí, zimních zahrad a dalších, zejména atypických řešení z tohoto oboru. Hledáme do našeho kolektivu administrativní pracovnici, asistentku ředitele. Náplní práce je zajištění chodu kanceláře a administrativa firmy, zejména: - vyřizování telefonátů a korespondence (evidence přijaté a odeslané pošty, přijímaní pošty a balíčků, pochůzky na poštu apod.) - péče o kalendář vedení společnosti, o návštěvy- příprava podkladů a úzká spolupráce a vedením firmy, účetní (ekonomický software Pohoda), IT a úřady - příprava a evidence dokumentů, jejich digitalizace a archivace - administrativní podpora pro vedení, montáže a výrobu firmy - péče o administrativu vozového parku společnosti (zajištění servisu, pneu, dálniční známky atd.) a majetku- nákup kancelářských potřeb, zásob do kuchyňky, prac. oděvů, sjednávání ubytování montážníků apod. - komunikace s některými úřady - např. pojišťovny (vozidla, majetek)Podstatné je mít: - znalost práce na PC (MS Office - word, excel, outlook) - organizační a komunikační schopnosti - výbornou znalost českého jazyka včetně gramatiky - ochotu, odpovědnost, spolehlivost a samostatnost - cizí jazyk, popřípadě řidičský průkaz sk. B je vítanou dovedností, nikoliv však podmínkouNástup dle vzájemné domluvy, nejdříve 1. 10. 2025. Jde o práci v kanceláři na adrese sídla firmy, zaškolení je samozřejmostí, podstatná je chuť učit se nové věci. Praxe na podobné pozici je vítána, není však podmínkou. Více informací na dané mailové adrese.