Profesionál na PPC kampaně pro Českou značku

Nabídka pracovní pozice od 11. 6. 2025 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

plánování, nastavování a optimalizace PPC kampaní v Google Ads, Skliku, Meta Ads a případně dalších reklamních platformách
pravidelná analýza výsledků kampaní, vyhodnocování a hledání způsobů, jak maximalizovat výkon
zaměření na cílové skupiny – pochopení jejich potřeb a přizpůsobení kampaní pro dosažení co nejlepších výsledků
úzká spolupráce s marketingovým týmem
sledování nových trendů v PPC a digitálním marketingu

Jiné výhody

atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na vašich zkušenostech a dovednostech  
25 dní dovolené
3 dny Sick days, když vám nebude dobře
Multisport kartu na cvičení a relaxaci
příspěvek na stravování
možnost firemního vzdělávání v rámci oboru (účast na workshopech a školeních) 


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme PPC experta, který dokáže nejen nastavovat a optimalizovat kampaně, ale také vytvářet strategie, které posunou českou módní značku na další úroveň a ovlivní tak její budoucí růst. Pokud vás láká pracovat s nejnovějšími nástroji, analyzovat data do hloubky a spolupracovat s profíky v oboru, dejte nám o sobě vědět.

zkušenosti se správou PPC kampaní
výborná orientace v reklamních rozhraních Google Ads, Sklik a Meta Ads. Znalost LinkedIn Ads, Microsoft Ads nebo Pinterest Ads je výhodou
zkušenosti s výkonnostními kampaněmi pro e-shop – to znamená i orientaci ve zbožových srovnávačích, práci s Google Merchant Centerem, Zbožím.cz a Mergadem
analytické myšlení a zkušenost s interpretací dat, znalost Google Analytics, Google Tag Manageru, případně dalších nástrojů jako Looker Studio apod.
preciznost, samostatnost a smysl pro detail – ať už jde o nastavení kampaní, nebo jejich vyhodnocování
schopnost přemýšlet obchodně i zákaznicky
přehled o vývoji PPC a performance marketingu, včetně nových formátů, automatizací, či AI novinkách v marketingu
schopnost přinášet nové nápady a vylepšovat procesy

Další nabídky práce

Práce v oboru: Marketing, PR, média

Lokality: Ostrava

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2025

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Roste v Česku fenomén „working poor“?

Roste v Česku fenomén „working poor“?

Představte si, že každý den chodíte do práce. Odvádíte, co máte. A přesto se měsíc co...více

Spoření pro dítě počká. Co ještě řekl finanční poradce Lady Dee

Spoření pro dítě počká. Co ještě řekl finanční poradce Lady Dee

Životní pojištění a finanční rezerva nejsou luxus, ale nutnost – zejména pro OSVČ a samoživitele....více

Kdy musíte dostat v práci extra volno a nejspíš o tom ani nevíte

Kdy musíte dostat v práci extra volno a nejspíš o tom ani nevíte

Každý zaměstnanec ve výpovědi má nárok na volné dny, které využije na hledání nové práce....více

Partners Financial Services