virtuální asistent/ka
Místo práce: Asistentka CZ, s.r.o., Litoměřice, Litoměřice, Litoměřice (informace o místu práce: Litoměřice)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Dvousměnný provoz
Mzda: 25200 - 35200 Kč
Nástup od: 9. 10. 2025
Poznámka: Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v ČR jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.Naše požadavky:ZodpovědnostProduktivitaSchopnost určovat priorityAJ alespoň na střední úrovni (B2)KomunikativnostDochvilnostČJ, pečlivost..chuť se rozvíjet a učit se nové věciSamostatnost, rychlou orientaci při práci na PCPsaní všemi deseti. týmového duchaNabízíme:Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy. Možnost sama si organizovat práci i čas.Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépenaplánovat tvůj volný čas.Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat.Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek.Báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick days.Kde sedí virtuální osobní asistent/ka - ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít plně vybavené pracovní místo s PC, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.Pracovní náplň :Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníkyAdministrativní a organizační podpora klientůSpráva příchozích a odchozích emailůVyhledávání informací na internetu / průzkum trhuKorektury textůSpráva kalendáře a organizace schůzekZadávání plateb či evidence nákladů v účetním systémuDomlouvání schůzek se stávajícími zákazníkyHlídání termínů a pravidelné připomínáníTvorba tabulek a zpracování datPlánování trasRezervace letenek, hotelů a restauracíZákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podporaPřepis záznamu z jednáníObjednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnostiDenně další a další nové výzvy.Litoměřice +- 30 km - dojezdnost.Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.