Referent/referentka pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na Odboru sociálních věcí Krajského úřadu Olomouckého kraje"
Místo práce: Krajský úřad Olomouckého kraje, Olomouc, Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 33280 - 38570 Kč
Nástup od: 1. 8. 2025
Poznámka: Charakteristika vykonávané práce:posuzování podmínek pro poskytování sociálních služeb při posuzování žádosti o registraci, rozhodování o registraci sociálních služeb, provádění kontrol plnění podmínek stanovených pro registraci a kontrol u osob, kterým nebylo vydáno rozhodnutí o registraci, nasvědčují-li skutečnosti tomu, že u těchto osob jsou poskytovány sociální služby bez oprávnění k jejich poskytování, vedení registru poskytovatelů sociálních služeb, zajištění činností souvisejících s poskytováním údajů o sociálních službách, podle kterých se sleduje jejich kapacita, způsob zabezpečení a nákladovost, poskytovateli sociálních služeb (vykazování), poskytování základního sociálního poradenstvíPožadavky: dosažené vzdělání VŠobor vzdělání: v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisůznalosti oboru: zákon o sociálních službách, správní řád, zákon o kontPředpoklady:-Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, ovládá český jazyk -BezúhonnostNáležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).K přihlášce připojte: -Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).-Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.-Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/ude/?V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1+%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%C2%A0na+zam%C4%9Bstnance.O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Nabízené výhody
- Dovolená navíc -
- Zvláštní prémie -
- Jiné výhody -