Poradce/konzultant v agendě ZAM
Místo práce: Krajská pobočka v UL - pracoviště R, Ústí nad Labem, Ústí nad Labem (informace o místu práce: Ústí nad Labem)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 24790 - 35770 Kč
Nástup od: 15. 7. 2025
Poznámka: Služební místo: Poradce/konzultant v agendě ZAMID 10002300Pracoviště: Oddělení zaměstnanosti Odboru Kontaktního pracoviště v Ústí nad Labem Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad LabemMísto výkonu: Ústí nad LabemHlavní náplň činnosti:" Zajišťování agendy při zprostředkování zaměstnání. Poskytování poradenství a odborných informací uchazečům o zaměstnání v oblasti zaměstnanosti. Orientace na trhu práce v rámci volných pracovních míst. Zpracování žádostí v aplikaci, plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 435/2004 Sb., zákon o zaměstnanosti.Kvalifikační a další požadavky:" minimálně vyšší odborné vzdělání" znalost práce na PC (MS Office) " odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost" profesionální vystupování, psychická odolnost " svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní služběPracovní podmínky:" platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku" pružná pracovní doba - plný úvazek" předpokládaný nástup od 15. července 2025" pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)Zaměstnanecké výhody:" 5 týdnů dovolené " 5 dní indispozičního volna (sick days)" 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí" příspěvek na stravování a stravovací služby" příspěvky na produkty spoření na stáří" odměny k životním a pracovním výročímV případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 16. června 2025 na e-mailovou adresu pavlina.kotlikova@uradprace.czNedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.