Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Mzda: 90 000–100 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Plánování a řízení každodenního chodu servisu, včetně vedení a motivace servisního týmu.
-Budování a rozvíjení vztahů se zákazníky prostřednictvím poskytování špičkového servisu.
-Proaktivní rozvoj a nabídka obchodních služeb, portfolia a servisních řešení, jak pro stávající, tak pro nové klienty.
- Dohled nad plněním rozpočtových a provozních cílů, navrhování zlepšení a zajišťování realizace opatření pro dosažení stanovených metrik.
- Komplexní řízení lidských zdrojů: nábor, rozvoj a podpora zaměstnanců, zajištění jejich spokojenosti skrze lokální HR postupy a nástroje, a vytváření týmové a kooperativní atmosféry.
Jiné výhody
- Stabilní a perspektivní zaměstnání v mezinárodní společnosti.
- Možnost osobního a profesního růstu a dalšího vzdělávání.
- Konkurenční finanční ohodnocení odpovídající vašim zkušenostem a výkonu.
- Moderní pracovní prostředí a vybavení.
- Podporu a spolupráci v rámci přátelského týmu.
- Mnoho dalších benefitů