Workplace Experience Support
Místo práce: Sodexo strategic clients s.r.o. Na Valentince, , Praha (informace o místu práce: Praha)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 38000 - 38000 Kč
Nástup od: 20. 5. 2025
Poznámka: PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail: barbora.husakova@sodexo.comCo Vás čeká:" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera." Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení." Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků)." Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.)." Vedení agendy skladů." Komunikace s klientem a dodavateli." Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně)." Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.Co by Vám nemělo chybět:" SŠ vzdělání." Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší." Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point)." Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria