Back Office Assistant s němčinou (Ref. č.: A12686)

Nabídka pracovní pozice od 22. 6. 2025 není aktivní.

Hledaná pozice

Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka, HR asistent

Místo práce: Praha

Druh pracovního poměru: plný úvazek

Termín nástupu: asap

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenosti s administrativní podporou, baví vás organizace, práce s daty a komunikace napříč týmy?
Mezinárodní společnost působící v oblasti IT služeb a řešení hledá precizního a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Back Office Assistant! 
Tato role nabízí stabilní pracovní prostředí, možnost profesního růstu a zapojení do mezinárodního týmu.

Administrativní podpora: zadávání a správa dat, archivace dokumentů, práce s interními databázemi
Příprava reportů, prezentací a korespondence
Správa příchozí a odchozí komunikace (primárně e-maily)
Aktualizace firemních databází a zajištění přesnosti záznamů
Podpora manažera při různých úkolech a koordinace mezi odděleními
Správa kancelářských potřeb a evidence zásob
Pomoc s organizací firemních akcí a meetingů
Další administrativní úkoly dle potřeby

Jiné výhody

Mzda: 45 000 – 55 000 Kč/měsíc brutto
Benefity: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na stravování
Výbava: Mobilní telefon + hardware
Pracovní režim: Hybridní práce
Vzdělávání a růst: Možnost různých školení a profesního rozvoje v mezinárodním prostředí
Chcete být součástí dynamického týmu a mít možnost růst v zázemí stabilní společnosti? Pošlete nám svůj životopis!

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: středoškolské s maturitou

Znalosti

  • Jazykové znalosti
    • Český jazyk - Pokročilý (C1)
    • Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti
✅ Min. 2 roky zkušeností na administrativní pozici (Back Office Assistant, Office Assistant, Assistant Manager)
✅ Výborné organizační a time management dovednosti
✅ Pečlivost, smysl pro detail a schopnost řešit problémy
✅ Silné komunikační schopnosti (psané i mluvené)
✅ Samostatnost i schopnost práce v týmu
✅ Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
✅ Vynikající čeština/ slovenština, 
✅ Znalost němčiny B2/C1, angličtina B2
✅ Ochota cestovat (cca 20 % pracovní doby)

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Profesiacounter pixel

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2025

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Roste v Česku fenomén „working poor“?

Roste v Česku fenomén „working poor“?

Představte si, že každý den chodíte do práce. Odvádíte, co máte. A přesto se měsíc co...více

Spoření pro dítě počká. Co ještě řekl finanční poradce Lady Dee

Spoření pro dítě počká. Co ještě řekl finanční poradce Lady Dee

Životní pojištění a finanční rezerva nejsou luxus, ale nutnost – zejména pro OSVČ a samoživitele....více

Kdy musíte dostat v práci extra volno a nejspíš o tom ani nevíte

Kdy musíte dostat v práci extra volno a nejspíš o tom ani nevíte

Každý zaměstnanec ve výpovědi má nárok na volné dny, které využije na hledání nové práce....více

Partners Financial Services