Místo práce: Praha-Staré Město (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 25 000–45 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme dynamická společnost s přátelským prostředím a hledáme spolehlivou a pečlivou kolegyni, která nám pomůže zajistit hladký chod regionální kanceláře a bude pravou rukou ředitelky regionu. Hledáme někoho, kdo bude srdcem našeho týmu a pomůže zvládat každodenní výzvy, které nás potkávají. Určitě u nás nečekejte nudu a šeď, naopak hledáme osobu, která se ráda učí nové věci. Vaše odměna se bude odvíjet od množství domluvených činností.
Co bude Vaší náplní práce?
• Zajištění každodenního chodu kanceláře
• Administrativní podpora týmu a regionálního ředitele, evidence dokumentů, komunikace s centrálou
• Úzká spolupráce s ředitelkou regionu – pomoc s agendou, koordinace schůzek a úkolů
• Práce v našem CRM systému – správa klientů, aktualizace dat…
• Základní IT podpora – řešení běžných technických problémů ve spolupráci s interní IT podporou
• Podpora HR týmu – podpisy smluv, zajištění dokumentace, onboarding nových kolegů, řešení úkolů zadaných od HR
• Plnění jednoduchých marketingových úkolů – distribuce materiálů, spolupráce na menších kampaních
• Příprava a organizační zajištění porad regionu
• Příprava a kontrola reportů
• Komunikace s klienty a úřady v rámci ČR.
Jiné výhody
• Odměnu odvíjející se od množství domluvené práce
• Skvělou firemní kulturu – pravidelné teambuildingy a vzdělávání
• Moderní zázemí v centru Prahy – včetně fitness, solária, dětského koutku s chůvou a snídaní zdarma
• Firemní benefity – multisportka, výhodné tarify, firemní akcie
• Flexibilní pracovní dobu - možnost nastavit si pracovní dobu částečně dle svých potřeb, také možnost občasného HO
• Zázemí stabilní a rostoucí společnosti
• Různorodou práci, která nebude stereotypní
• Možnost učit se novým věcem a rozvíjet se
• Přátelský tým, který se na Vás těší