Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka
Místo práce: Rokycany
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, stavební společnost, která se specializuje na výstavbu silnic, mostů a rozvoj infrastrukturních projektů, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem.
Náplň práce:
- Překlad a správa dokumentů (HU ↔ CZ)
- Administrativní podpora předsedy představenstva společnosti
- Organizace schůzek a běžná administrativní agenda
- Komunikace s obchodními partnery a vedením společnosti
- Možnost aktivně se podílet na chodu firemních procesů
Požadujeme:
- Pokročilou znalost maďarského a českého jazyka (slovem i písmem)
- Minimálně 5 let praxe (výhodou zkušenosti v oblasti administrativy, koordinace nebo podpory)
- Znalost vnitřního chodu firmy výhodou, nikoli podmínkou
- Samostatnost, zodpovědnost a výborné organizační schopnosti
Nabízíme:
- Stabilní a zajímavou práci v mezinárodním prostředí
- Možnost aktivně se podílet na důležitých firemních procesech
- Služební auto i k soukromému využití
- Příjemné pracovní prostředí a podporu vedení
- Místo výkonu práce: Rokycany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Jiné výhody
Auto i pro soukromé účely