Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Obchodní zástupce, Referent odbytu
Místo práce: Ostrava-město
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Naším klientem je stabilní mezinárodní firma, přední průmyslový distributor široké škály technických produktů, které se využívají ve výrobě, obvykle při údržbě strojů nebo pro jejich pohodlný provoz.
• Zpracovávat nabídky a objednávky v systému Helios
• Vyhledávat vhodné produkty pro zákazníky, navrhovat alternativy a zajišťovat jejich cenu a dostupnost
• Komunikovat se zákazníky – potvrzovat objednávky a řešit případné reklamace
• Hledat nejvhodnější dodavatele podle ceny a dodací lhůty
• Vyjednávat ceny s dodavateli
• Spolupracovat na řešení pohledávek a závazků
• Podílet se na fakturaci
• Zakládat nové zákazníky do systému a udržovat jejich data aktuální
Jiné výhody
• Zázemí mezinárodní společnosti, která je lídrem na trhu v oblasti oprav a údržby strojů a zařízení
• Zajímavou a různorodou práci v dobrém kolektivu
• Odpovídající mzdové ohodnocení + kvartální bonusy
• Stravenky
• Příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce
• 5 týdnů dovolené
• Multisport / Flexipassy
• Práci na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
• Místo výkonu práce Ostrava-Hrabová