Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Místo práce: Město Bruntál, Bruntál, Bruntál (informace o místu práce: Bruntál)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 29000 - 40000 Kč
Nástup od: 1. 7. 2025
Poznámka: na dobu: neurčitous místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působnostízařazení v platové třídě: 9.Předpoklady pro vznik pracovního poměru:Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanemstátu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzickáosoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,o dosáhla věku 18 let,o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk.Další požadavky:o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitnízkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou,o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb.,o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb.,254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou,o praxe ve státní správě nebo veřejné správě výhodou,o uživatelská znalost práce na PC,o samostatnost, komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, vysoké pracovnínasazení,o odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb., výhodou,o ŘP sk. B výhodou.Charakteristika vykonávané pozice:Zabezpečení agendy Jednotného environmentálního stanoviska (JES), včetně předběžných konzultací,kontroly dodržování podmínek, ukládání opatření k nápravě a provádění specializovaných kontrol plněnípodmínek JESu. Administrativa odboru. Vydávání rybářských lístků...Veškeré kontaktní informace naleznete na kontakt.mubruntal.cz I Tel.: +420 554 706 111Nabízíme:o pružnou pracovní dobu,o 5 týdnů dovolené,o 5 dnů sick days,o a další benefity.Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:o jméno, příjmení a titul uchazeče,o datum a místo narození uchazeče,o státní příslušnost uchazeče,o místo trvalého pobytu uchazeče,o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který neníobčanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropskéhohospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,o datum a podpis uchazeče.K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostecha dovednostech týkajících se správních činností,o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčujícíbezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský státnevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahraditčestným prohlášením o bezúhonnosti,o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojitv prosté kopii.Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jehotrvání v souladu s platnými právními předpisy.Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním apřístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouzev případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kteroujmenuje vedoucí úřadu.Písemnou přihlášku lze podat:o ve lhůtě do 6. 6. 2025:. na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál. odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k. poslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁLMísto vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.