Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Společnost se zahraniční matkou, která má celoevropskou působnost, dlouhodobě se úspěšně pohybuje na českém trhu v technických typech služeb určených pro strojírenský a automobilový průmysl, hledáme šikovnou kandidátku nebo kandidáta. Obsazujeme pozici:
HR MANAŽER / PERSONALISTA - poskytovatel technických služeb
Náplň práce
Povedete malý personální tým, který se bude starat o zaměstnance na cca 25 pobočkách v ČR. Budete zajišťovat vše, co bude spojené s organizací výběrových řízení, nábory, komunikací s uchazeči a dále pak vše, co bude souviset s nástupy, zaměstnáním a tvrdou personalistikou.
Mezi pracovní úkoly bude patřit:
nábory
tvorba plánu vzdělávání, školení a systém benefitů
vedení personální dokumentace, odpovědnost za pracovní smlouvy, agenda nástupů a výstupů
správa docházkového a personálního systému, spolupráce se mzdovou účtárnou
komunikace s ČSSZ, ÚP a pojišťovnami
podpora vedoucích a manažerů firmy, řešení potřeb a požadavků zaměstnanců
Jiné výhody
5 týdnů dovolené
auto i k osobnímu užívání
sleva na firemní služby
příspěvek na stravování