Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Mzda: 50 000–60 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zdravíme Vás z KŠD ECONOMIC!
Jsme etablovaná česká firma a na trhu úspěšně fungujeme už přes 15 let. Zaměřujeme se na poradenské služby v daňové, účetní a mzdové oblasti a také na ekonomické a podnikové poradenství. Máme skvělý tým a velmi zajímavé portfolio českých i zahraničních klientů. Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se komplexně postará o klientské mzdové účetnictví a má zkušenosti se zaměstnáváním cizinců.
Jak bude vypadat Váš pracovní den?
Čeká na Vás kancelář ve mzdové sekci v Praze na Pankráci. V týmu aktuálně pracuje 8 účetních a jejich vedoucí. Nejvíce budete spolupracovat se 3 z nich. Hlavní náplní práce bude mzdové účetnictví se zaměřením na cizince a spojenou personalistiku. Konkrétně budete:
🔴 Zpracovávat komplexní mzdovou agendu pro klienty - kolem 550 pracovních poměrů. S jednotlivými specifiky klientů Vás seznámíme.
🔴 Zadávat a zpracovávat data - přihlášky, odhlášky, změny a další komunikace s úřady.
🔴 Vést personální a mzdovou administrativu klientů.
🔴 Připravovat podklady pro kontroly, zpracovávat operativní agendu klientů a reportovat klientům a nadřízeným.
🔴 Aktivně spolupracovat s vedoucí mzdové účtárny.
Jiné výhody
🟡 Pracovní poměr na plný úvazek.
🟡 Mzdu od 50.000 Kč dle seniority a zkušeností (FIX, osobní ohodnocení + bonusy).
🟡 Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5x Free day.
🟡 Občerstvení na pracovišti a stravenkový paušál v maximální výši limitu, který pravidelně navyšujeme.
🟡 Příjemné, atraktivní a moderní pracovní prostředí u metra C Pankrác.
🟡 Kolegiální a týmovou atmosféru, kde je spolupráce na prvním místě.