Office Manager hledáme samostatného krotitele chaosu do mezinárodního startupu

Nabídka pracovní pozice od 14. 6. 2025 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme parťáka, který udrží administrativní motor naší firmy v chodu na plné obrátky, abychom mohli dál úspěšně poskytovat prvotřídní služby našim globálním 🌎 klientům z řad velkých hráčů z oblastí Oil&Gas ⛽a Transport ✈️🚅. Určitě se s námi už dnes potkáváš nejenom na benzinkách a letištích. Jenom zatím nevíš, že jsme to my, kdo každý den pracuje na tom, aby tyto služby fungovaly bez výpadků. Máš chuť stát se oporou naší liščí smečky a zajistit, že kancelář pojede v pohodovém rytmu každý den? 🦊 Jsme součástí mezinárodní skupiny ambiFOX, která je i přes svůj globální přesah tělem i duší startupová. Ladí tvoje osobnost s dynamikou mezinárodního startupu a umíš se do svých úkolů pořádně opřít? Welcome to the fox’s hole 🦊🦊🦊. 💡 Co budeš mít pod palcem? Hned na začátku tě chceme upozornit, že každý tvůj den bude jiný a bude zahrnovat poměrně dost drobných operativních úkolů. Pokud si umíš práci zorganizovat a preferuješ hands-on agendu, jsi na správném místě! → Chod kanceláře: od objednání kávy přes zajištění kancelářských potřeb po komunikaci s úklidovkou. Zkrátka zajistíš, že kolegům nebude v officu nic chybět. Pomůžeš taky se zabydlením po stěhování, které nás brzy čeká. → Podporu našeho CEO Dominika a dalších leaderů: úkoly v této kategorii budou dost různorodé – od úkolů na pár minut (objednání myši pro nového kolegu) po koordinaci větších projektů (např. zařízení nového auta včetně polepů nebo stěhování). → Plánování směn: zajišťujeme podporu 24/7 a máme i směnný provoz. Na tebe budeme spoléhat při plánování směn na každý měsíc. → Cestovní příkazy a služebky: postaráš se o rezervaci hotelu i vyúčtování pracovní cesty. → Základní HR/payroll administrativu: zvládneš připravit podklady pro mzdovku, přidělit kurzy BOZP nebo nachystat dodatek. Nemusíš mít rozsáhlé HR zkušenosti; podpoří tě naše HRBP Domi i externí právnička. → Interní akce a komunikaci: budeš se podílet na organizaci akcí, ať už půjde o popracovní pivo nebo vánoční večírek. Taky se postaráš, aby všichni z týmu měli informace o tom, co je ve firmě nového. → Přípravu podkladů pro účetní: Připravíš faktury k zaúčtování a pohlídáš si, že mají všechny náležitosti daňového dokladu. Nečekej nudnou administrativní roli, rutinu ani to, že budeš jen vařit kafe. Naopak – budeme rádi, když se budeš aktivně podílet na budování firemní kultury, zlepšování procesů i prostředí.

Jiné výhody

🚀 Co za to? Flexibilní pracovní doba Možnost občasného home officu – role je už ze své podstaty spíš onsite, ale čas od času je možné pracovat z domova. 5 týdnů dovolené Super tým, co táhne za jeden provaz Šance být součástí mezinárodní skupiny s přístupem startupu Proplacené certifikace a možnost dalšího vzdělávání – jazyky, odborné kurzy, soft skills školení Pet-friendly a bike-friendly kanceláře v Brně Stravenky, MultiSport karta a další benefity Individuální koučink a firemní mini knihovna

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
👀 Jak poznáme, že jsi náš člověk? ✅ Máš relevantní předchozí zkušenosti. Hledáme člověka, který se už nějakou dobu pohybuje na samostatné pozici v office managementu a/nebo v roli Executive asistenta. Pokud k tomu můžeš nabídnout i zkušenosti z administrativy, budeme jen rádi. ✅ Domluvíš se anglicky na úrovni B2 a vyšší (budeš komunikovat s mezinárodním týmem) a k tomu mluvíš plynně česky nebo slovensky. ✅ Spolehlivost a zodpovědnost jsou tvé druhé jméno. Pokud se na něčem domluvíme, platí to. Taky jsi diskrétní a umíš pracovat s interními a citlivými informacemi. ✅ Umíš se nad úkoly zamyslet a všímáš si i detailů. Dokumenty, co ti projdou rukama, jsou bez chyb a nestává se, že by ti něco uteklo. ✅ Dokážeš pracovat samostatně – nepotřebuješ, aby ti práci někdo naplánoval. Naopak si dokážeš i velký projekt rozdělit na dílčí úkoly a rozvrhnout si čas tak, aby vše bylo hotové včas. ✅ Jsi proaktivní, zdravě asertivní a baví tě učit se novým věcem. Když se setkáš s novým úkolem, bereš ho jako příležitost se naučit něco nového, ne jako vopruz. Potěší nás i to, pokud už máš zkušenosti s plánováním směn, znalosti pracovněprávní legislativy nebo třeba přehled v oblasti BOZP. Pokud zkušenosti nemáš, zvládneme tě do všeho zaučit. Jediná podmínka je, aby tě tato oblast zajímala.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Zákaznická podpora

Lokality: Brno

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2025

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Brigáda na dohodu: Pozor na odpracované hodiny, ať nepřijdete o tisíce

Brigáda na dohodu: Pozor na odpracované hodiny, ať nepřijdete o tisíce

V létě na trh práce přibude mnoho brigádníků, kteří pracují na dohody. Řada z nich ale...více

Nově víc času na truchlení. Kolik v práci dostanete volna při úmrtí v rodině

Nově víc času na truchlení. Kolik v práci dostanete volna při úmrtí v rodině

S flexinovelou zákoníku práce se od června 2025 změnila i pravidla pro čerpání volna....více

Vycházky na neschopence nanejvýš šest hodin denně. A pozor na zvonek, říká šéf sociálky

Vycházky na neschopence nanejvýš šest hodin denně. A pozor na zvonek, říká šéf sociálky

Za první tři měsíce letošního roku lékaři vystavili přes 800 tisíc neschopenek, lidé marodili...více

Partners Financial Services