Místo práce: Praha-Řepy (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 35 000–45 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co vás čeká?
Správa a odpovědnost za svěřený majetek a úsek, příjem, výdej a evidence majetku v depozitáři a skladu, zajišťování servisu a kontrol zařízení a vybavení objektu.
Provádění drobných údržbových prací a oprav budovy, identifikace technické závady na zařízení a případné řízení dodavatelských firem.
Administrativní agenda – vedení pracovních přehledů a evidencí činností, vedení provozní dokumentace.
Vedení skladového hospodářství a evidence majetku organizace a zaznamenávání změn:
- běžné přemísťování, převody majetku v systému
- příprava podkladů o majetku, spolupráce při obměnách majetku
- údržba lokálních seznamů a osobních karet na středisku vlastníka
- příprava podkladů, šablon a související dokumentace
- řešení případných nedostatků v evidenci
- součinnost při inventarizacích, příprava majetku na inventury
- administrativa skladových karet a vedení skladových zásob
- přebírání majetku od klienta, odpovědnost za jeho zaskladnění
- příprava a rozeslání jednotlivých požadavků majetku klienta
- ochrana majetku organizace před odcizením, ztrátou či jeho poškozením
- eviduje depozitář uměleckých děl klienta
Podpůrné činnosti:
- zajišťování pravidelných revizí pro paletová stání a regálové systémy
- zapůjčuje stavební stroje a nářadí, vede evidenci zapůjčení
- zajišťuje, případně provádí servis svěřené techniky a vybavení
- provádí drobné práce související s údržbou objektu a jeho prostor
- nakupuje a objednává OOPP: hygienické prostředky pro potřeby firmy logistických areálů, případně klientům
- odpovědnost za skladový řád
- spolupodílí se na vytváření organizačních směrnic organizace
Jiné výhody
Co vám můžeme nabídnout?
- odpovídající finanční ohodnocení
- stabilní zaměstnání v dobře prosperující rodinné firmě
- příjemné pracovní prostředí v Praze
- odborná školení k zvýšení kvalifikace
- benefity – NTB, telefon i k soukromým účelům, roční bonus
- PP na dobu neurčitou