Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš technické myšlení, baví tě komunikace s lidmi a považuješ se za pečlivého člověka? ✨
Do showroomu v Praze hledáme spolehlivou a všestrannou osobnost, která se postará o administrativní chod prodejny a zároveň bude umět poradit zákazníkům s výběrem i po technické stránce.
Co tě na pozici čeká?
* Administrativní podpora – starost o prodejnu, zpracování poptávek, práce v CRM systému, objednávky, práce s katalogy a vzorky
* Zákaznický servis – komunikace s klienty, základní poradenství
* Zajištění chodu showroomu – občerstvení, kancelářské potřeby, udržování pořádku
* Možnost zapojit se do větších projektů po zaučení ️
* Účast na eventech - asistenstká činnost
Jiné výhody
* Možnost velmi zajímavé práce, která není v žádném případě rutinní
* Příležitost pro absolventy
* Příspěvek na stravování
* Důkladné zaškolení
* Příjmené moderní prostředí
* káva/čaj/voda zdarma ☕
* Skvělý tým, který si pomáhá a
* Pracovní doba: po–pá, jednou za čas sobota, střídání směn (8–16 h / 10–18 h)
Každý den je jiný – žádná zakázka není stejná. Pokud hledáš smysluplnou a zajímavou práci, kde se můžeš rozvíjet, ozvi se mi!
Budu se těšit.
Kamila